WITH LOVE,
JERUSALEM

לחצו להזמנה

שלום Hello

THE POST הוא מלון אורבאני מסוגנן וחדשני, המציע חווית אירוח מיוחדת ועדכנית במחירי LOW COST במיקום הכי מרכזי בירושלים. אנחנו ממוקמים בקומה העליונה של בית הדואר ההיסטורי בעיר, מעל תחנת הרכבת הקלה ובמרחק נגיעה מהאתרים המרכזיים. וזה לא הכול. אנחנו מביאים אליכם את התרבות המקומית בשלל אירועים המתקיימים אצלנו ומציעים לאורחינו הרבה יותר מאשר מקום ללון בו. בין אם אתם מחפשים אירוח פרטי אינטימי או חווית אירוח משותף, יש לנו הרבה משניהם. אנו מציעים שילוב ייחודי של עיצוב, תרבות, אנשים וחוויות, ומהווים מוקד משיכה לקשת רחבה של אורחים המגיעים אלינו מרחבי העולם.

למידע נוסף ולהזמנות:
[email protected]
5813222 2 972+ | רחוב יפו 23, ירושלים

מפה

09:00

שבת

שיעור יוגה במרפסת הגג!

פתחו איתנו את השבת באווירה מיוחדת בשיעור יוגה מרגיע ומחדש

כניסה חופשית לאורחי ההוסטל!

STAY OUR ROOMS

ב-THE POST מגוון חדרי אירוח, והבחירה היא שלכם. החדרים שלנו עוצבו כך שהם מתאימים לקשת רחבה של גילאים והעדפות. החדרים הפרטיים מתאימים ליחיד, לזוג או שלישיה וישנם גם חדרי גלריה וחדרי משפחה המתאימים למשפחות עם עד ארבעה ילדים! בחדרים מיטה זוגית, שירותים ומקלחת צמודים, שולחן כתיבה, ארון אחסון, טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי ובחדרי הגלריה והמשפחה גם מיני מקרר וספה זוגית נפתחת.

החדרים המשותפים כוללים 10 או 12 מיטות (ביניהם גם חדר נשים בלבד), מקלחת ושירותים צמודים, אינטרנט אלחוטי, אזור ישיבה משותף, חיבור אישי ל-USB ומגירת אחסון אישית בצמוד לכל מיטה.

 

לכל החדרים

EXPLORE

LOCATION & NEIGHBORHOOD

ירושלים היא אחת הערים המגוונות והמרתקות בעולם. יש בה כל כך הרבה מה לראות ולעשות, שפע של אתרים היסטוריים ודתיים, מוזיאונים, גלריות, בתי קפה, מסעדות, ברים וחיי לילה תוססים וכמובן, אי אפשר לשכוח את האנשים…

THE POST ממוקם ברחוב יפו, 23 – בנקודת המפגש שבין מזרח למערב. אנו מצויים במרחק 200 מטרים בלבד מחומות העיר העתיקה, סמוך לרכבת הקלה ולמתחם העירייה. אנו ממוקמים באחד הצמתים המרכזיים בעיר ובסמוך למקומות הבילוי, הברים והמרכז התוסס של העיר. דבר המאפשר לאורחינו להגיע בקלות רבה. אנחנו משתדלים להיות מעודכנים כל הזמן ובאמצעות שיתופי פעולה לתת לכם את התכנים הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר. קבלו מאיתנו הנחות לאטרקציות באזור או צאו לסיור עצמאי עם הדרכה בטלפון שלכם- אתם קובעים. אנחנו נשמח לעזור ולכוון. אין זה משנה אם הגעתם ליום, לשבוע או לחודש, אנחנו כאן בשביל לוודא שתיהנו מחוויה ירושלמית אותנטית – בקצב ובסגנון שלכם.

Connect

Meeting people

רוב האורחים שלנו אוהבים לשלב בין פרטיות לבין אירועים חברתיים. המתקנים שלנו עוצבו עם המון מחשבה כדי להעניק לכם את האפשרות למצוא את המקום הנוח ביותר מבחינתכם ואת הפעילות המתאימה ביותר בשבילכם. הלאונג' המרווח שלנו משתנה לאורך היום והלילה. הרגישו חופשיים להתרווח עם ספר ביד, לפטפט עם חברים או ליהנות מהאירוע של אותו ערב. זהו המקום האידיאלי להתמסר לרגע ולחוות את האווירה שלנו. מרפסת הגג שלנו היא המקום המושלם להשקיף על העיר, להתרווח על אחד הכיסאות עם משקה ביד וליהנות ממוסיקה טובה. חדר הצ'יל אאוט שלנו הוא מקום המפלט האולטימטיבי למשחק סנוקר או לצפייה בסרט קולנוע. אז בין אם תבחרו ליהנות מערב שקט ובין אם תבחרו לבלות עם חברים חדשים, תמיד תמצאו את המקום הנכון.

אירוח קבוצות

happy hour כל יום בין 17:00-19:00  

הקרנות סרטים, שולחן סנוקר ומועדון אורחים

המקום האידיאלי להתמסר לרגע ולחוות את האווירה שלנו

מפלט של שקט והתרווחות אל מול הנוף הקסום של העיר

Events&Parties

אנחנו מביאים אליכם את התרבות המקומית בשלל אירועים, ובכך מאפשרים לכם לחוות תערובת ייחודית של טעמים, צלילים ומנהגים ירושלמיים מסורתיים ועכשוויים. בלו את הערב בסדנה שבה תלמדו כיצד להכין חומוס ירושלמי אמיתי, ולחלופין שבו בנחת עם בירה צוננת והאזינו לצליליה של אחת הלהקות הצעירות של העיר. שקעו בקריאה על אחת הכורסאות המפנקות במרפסת הצופה אל העיר, צפו בסרט או התענגו על ארוחה עם החברים החדשים שזה עתה הכרתם. אנחנו אוהבים להפגיש בין אנשים.

*התוכניה נתונה לשינויים.

לוח אירועים

JOIN OUR NEWSLETTER

נשמח להישאר בקשר

    אנחנו שונאים ספאם בדיוק כמוכם ולכן מבטיחים לא למסור את פרטי הקשר שלכם לגורם שלישי

    CLOSE
    CLOSE