לחצו להזמנה

05.11.21

אין אחד שלא אוהב לבלות עם המשפחה שלו. לראות נופים יפים, לאכול אוכל טעים, לסייר במקומות חדשים ומופלאים.

איפה נעשה את זה? בנובמבר בירושלים.
הנה לכם חמישה מקומות שמתאימים למשפחות עם ילדים שאנחנו ממליצים לכם לבקר בהם.

החיזיון הלילי במוזיאון מגדל דוד

ממש לפני שהקור האמיתי מתחיל, נצא למופע מרהיב בן 45 דקות תחת כיפת השמיים של ירושלים ונצפה בחומות המצודה של מגדל דוד המתמלא בחיזיון מופלא עוצר נשימה. על החומה העתיקה נוכל לראות את סיפורה של תרבותה של ירושלים בהקרנה של מציאות מדומה. ברקע תוכלו לשמוע צלילי מוזיקה מקורית ולהיכנס לנעליהם של כל התרבויות, השליטים, הדתות והסיפורים הנפלאים של ירושלים. ההקרנה מבוצעת על אבני החומה מעשרים מקרנים שונים והחוויה עוצרת נשימה. אנשים מכל העולם מגיעים לצפות בהקרנה הפנומנלית שמוקרנת בשפות שונות המותאמות במיוחד להם. תוכלו לבקר במופע הלילי בימי שני ובחמישי משעה 20:30. המחיר לילדים הוא 55 ₪ ולמבוגרים 65 ₪.

פסטיבל האנימציה הבינלאומי בירושלים

כל הילדים וההורים מוזמנים להגיע לבקר בפסטיבל AniNation שחוזר לסינמטק ירושלים ולהנות ממיטב בכורות הסרטים, הרצאות מרתקות, סרטי אנימציה שמתאימים לכולם, אירועי גיימינג ו – AV/VR מסיבות מטורפות ואירועים כיפיים לכל אותם ילדים ומבוגרים שחיים את הקולנוע ואוהבים אנימציה.

בפסטיבל תוכלו לצפות בסרטים חדשים כמו "איפה אנה פרנק", סרט אנימציה חדש של ארי פולמן שמציג קטעים מהיומן המפורסם בהיסטוריה. במהלך הפסטיבל תוכלו להיפגש עם היוצרים דרך סדנאות שמלוות את הקרנתו. עוד סרטים שתוכלו לראות בפסטיבל הם "אגדת חורבן", "בל", "ספייס ג'אם: אגדה חדשה"

הפסטיבל מתקיים בתאריכים 4-6 לנובמבר בין השעות 11:00 – 21:00.

ארכיאולוגים ליום אחד

יש לכם חלום להתנסות בעבודה ארכיאולוגית ליום אחד? אתם מוזמנים להגיע לפעילות ייחודית של סינון עפר מהר הבית ולהתחבר לעברם המרתק של ירושלים והר הבית.

בשנת 1999 החלו עבודות בניה לא חוקיות בהר הבית. באותה החפירה הגיעו כמויות ענק של שרידים ארכאולוגים חשובים ויקרים לנחל קדרון. בגלל חוסר יכולת לחפירה ארכאולוגית באזור הר הבית, סינון העפר הוא הפתרון היעיל ביותר.

בתור ארכיאולוגים ליום אחד, תוכלו להיחשף לשרידים מעניינים כמו כלי נשק עתיקים, תכשיטים, טבעות, רצפות מעוטרות של בית המקדש וכל אלו יכנסו להיסטוריה בזכותכם. אל דאגה, אם תמצאו שרידים עתיקים תקבלו עליו את הקרדיט ואולי אפילו תזכו להתפרסם בארץ ובעולם.
הפעילות מתקיימים בימים א'-ה', בין השעות 08:00 – 16:00 ובימי שישי 08:00 – 13:00. נתראה!

משחקים ברחובות ירושלים

טיול ברחובות ירושלים וחידות נשמע לכם כמו שילוב מנצח? רוצים למצוא דרך לגבש עוד יותר את המשפחה שלכם? בואו והצטרפו לסיור חכמת ההמונים. בסיור תפתרו חידות שונות ומשימות מאתגרות, כמו, טיפוס במדרגות לוליינות, דיג דגים מתוך מזרקה ו… למה שלא תבואו כדי לגלות מה עוד מחכה לכם שם?

המשחק מתקיים בקבוצות קטנות, משלושה ועד חמישה משתתפים, והן מתחרות אחת בשנייה כדי להשיג את רוב הנקודות כדי לנצח ולזכות בפרס מגניב שמתאים לכל המשפחה. אורך המשחק הוא כשעתיים וחצי. לפרטים נוספים צרו קשר:  072-3281220

כל אחד יכול להיות צלם

אוהבים לצלם ורוצים להוסיף תמונות של ירושלים לאלבום המשפחתי? הצטרפו לסדנת צילום בירושלים יחד עם פיני שניר, צלם רחוב ומדריך סדנאות נהדר.

איזה מזל שהמציאו את הסמארטפון ולכולנו יש מצלמה כדי להצטרף לסדנה המרהיבה הזאת. הסדנה היא בת שלוש שעות, בה תבקרו באתרים שונים ובמקומות שאין בהם כמעט תיירים, כמו כנסיית הקבר, הרובע הנוצרי של ירושלים העתיקה, ממתקי ג'עאפר הטעימים ולעוד מקום סודי שתגלו רק אם תבואו. אתם לא נדרשים לשום ידע קודם, תגיעו לסדנה ותלמדו לתפוס בעדשה את האנשים המרתקים, המבנים העתיקים והצבעים המסחררים של העיר היפה בעולם.

 

אין ספק שירושלים היא המקום הכי טוב לבלות בו כמשפחה. אז קחו יום חופש מהעבודה ובואו לצבור זיכרונות חדשים.

באים לכל האירועים המשפחתיים? למה להיסחב הביתה בפקקים? הישארו ללינה בירושלים בהוסטלים הנהדרים של ירושלים.
הוסטל מומליץ בירושלים הוא THE POST HOSTEL, הוסטל נהדר משפחתי ונעים בו תקבלו את חווית הלינה הכי טובה בירושלים. הלינה בהוסטל מותנית בתו ירוק.

CLOSE
CLOSE