לחצו להזמנה

05.09.21

ירושלים, עיר הבירה שלנו, עם הבריזה הלילית הנהדרת, האוויר הצלול ושלל האטרקציות הפתוחות לכל המשפחה. אם אתם עדיין מתלבטים היכן לבלות בקיץ עם הילדים, זו העיר שתרצו להגיע אליה.

בקיץ הקרוב תחפשו את היעד שלכם לחופשה משפחתית וללא כל ספק, ירושלים עומדת להפתיע אתכם. בין אם אתם אוהבי טיולים רגליים בטבע ובין אם תרצו להתאוורר במתקנים ממוזגים, בעיר תוכלו למצוא את כל מה שחלמתם עליו והרבה יותר מזה.

4 סיבות שמושכות משפחות לירושלים

ירושלים מושכת אליה משפחות ולא במקרה. היא מציעה שפע של חוויות, משלבת בין אזורים קדושים למתחמים מודרניים ואנחנו מצאנו לפחות ארבע נקודות שאתם לא תרצו לפספס בחופשה המשפחתית שלכם.

טיול רגלי בסגנון אחר

לירושלים אמנם אין ים אך יש לה את נקבת השילוח בעיר דוד. נקבת השילוח שוכנת בתוך הגן הלאומי עיר דוד והיא הייתה המקור הראשון שסיפק מים לתושבי ירושלים. היום המטיילים יכולים ליהנות מהליכה במים צוננים במנהרה החשוכה והקרירה. את המסלול הזה הילדים בטוח לא ישכחו.

חשוב להצטייד בפנסים, סנדלים או נעליים שאפשר להרטיב ובקבוקי שתיה. הטיול במקום לוקח את הילדים וההורים לחוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת תוך מסע בזמן אל הסיפור ההיסטורי ואל הארכיאולוגיה המרתקת.

 

המזרקות בפארק טדי

פארק טדי פתוח לציבור והוא מקום נפלא לעצור בו בחופשה עם הילדים. הפארק משתרע על שטח של 7 דונם ובו מזרקה ייחודית המציגה לאחר השקיעה מופעים אורקוליים משולבים ב-256 זרנוקי מים ו-1800 גופי תאורה. המוזיקה ברקע של המופע מקורית ומבוצעת על ידי תזמורת ירושלים.

כמשפחה, זה יעד מושלם בו ההורים יכולים להביא שמיכת פיקניק, לדאוג לבגדי ים ומגבות. הילדים (וההורים) יכולים להתהלך בין המזרקות, להתרטב ולהתקרר ממים צוננים. הפארק ממוקם בסמוך לממילא ולחוצות היוצר.

המקום לראות בו שפע של בעלי חיים

ירושלים היא ללא כל ספק יעד מעולה לצפייה בבעלי חיים שאי אפשר לראות בשום מקום אחר. בגן החיות התנ"כי ניתן לצפות בבעלי החיים מקרוב: פילים, זברות, איילים, למורים ועוד בעלי חיים מרתקים שהילדים ישמחו לפגוש. הגן מעוצב בקפידה, נעים להליכה והחיות מסתובבות בסביבה טבעית וירוקה, הכי קרוב לטבע עם כל היתרונות שמסביב.

בקרבת גן החיות ממוקם אקווריום ענק ובו 40 חיות מים שנמצאות ב-33 כלים שונים. הגדול שבהם מכיל 1.6 מיליון ליטר מים ובתוכו שפע של דגים ויצורים ימיים. המפגש עם כל חיות המים הוא ייחודי, מפתיע ולא פעם גם משעשע. זוהי דרך נפלאה, לילדים ולהורים, להיחשף לעולם שמתחת למים ולהישאר יבשים.

 

להתפנק במזגן

למרות אוויר ההרים, בקיץ גם בירושלים מרגישים את החום ולעיתים מתחשק להיות במקום ממוזג ומקורה. ירושלים מציעה מעל 60 מוזיאונים למבקרים. בין היתר אפשר למצוא בעיר את מוזיאון הרצל, מוזיאון בגין ומוזיאון ישראל שמציע תערוכות מתחלפות ושלל אטרקציות לילדים.

במוזיאון המדע ניתן ללמוד את קסם המדע וכל זאת בשילוב פעילויות משעשעות ומסקרנות שהילדים ירצו להתנסות בהן (וגם ההורים כמובן).

 

מקום הלינה המושלם למשפחות

ללא כל ספק, ירושלים היא המקום המושלם לחופשה משפחתית. יש בה את כל מה שאפשר לרצות והרבה מעבר לכך. עכשיו, כל שנותר הוא לבחור את מקום הלינה וגם במקרה זה, מצאנו מקום שמשפחות אוהבות להגיע אליו. דה פוסט הוסטל, מלון אורבני מסוגנן, נמצא במיקום מרכזי בעיר, הוא המקום המושלם בשבילכם כדי להשלים את החוויה.

במלון ישנם חדרי משפחה, חללים משותפים מרווחים, כולל מרפסת גג פתוחה המשקיפה לנוף קסום, שולחנות ישיבה לסעודה משותפת ולאונג' מרווח. המלון ממוקם במרכז העיר, קרוב לתחנת הרכבת הקלה ומשפחות מעידות עליו כי הוא נקי, נעים ומציע לינה במחיר אטרקטיבי. לנו אין כל ספק – מצאנו את העיר המושלמת לחופשה ואת המלון שאנחנו רוצים ללון בו, אפשר להתחיל לארוז!

CLOSE
CLOSE