לחצו להזמנה

14.07.21

הגיע הזמן לצאת לחופשה ישראלית. ירושלים, עיר הבירה שלנו, מציעה למבקרים לחוות את כל מה שאפשר לחלום עליו ויותר מכך.

מלון הפוסט בירושלים מציע למבקרים בעיר ליהנות מאירוח בטוח בכפוף להוראות התו הירוק. התו הירוק מאפשר למחוסנים או מחלימים וכן ילדים שעברו בדיקת קורונה, לבלות בארץ בצורה בטוחה. מלון הפוסט בירושלים עובד לפי הנחיות התו הירוק על מנת שתוכלו לבקר בעיר הכי יפה בארץ ולהרגיש בטוחים ככל האפשר.

קצת יותר לעומק – מה אומר התו הירוק

התו הירוק אומר שאתם יכולים לבקר במקומות שונים אשר מקפידים להכניס אליהם מחוסנים, מחלימים ואנשים שנמצאו שליליים בבדיקת קורונה. המטרה היא למנוע את הפצת הקורונה ובעיקר, לשמור עליכם. כמחוסנים או מחלימים שמחזיקים את הדרכון הירוק, אתם בוודאי רוצים לבלות עם אנשים שגם להם חשובה הבריאות ולהרגיש כמו בבית.

מעבר לדרישה שהאורחים יגיעו עם דרכון ירוק, התו הירוק דורש גם מהמלון עצמו לעמוד בסטנדרטים גבוהים והקפדה על היגיינה וניקיון. הקפדה יתרה בניקוי המשטחים השונים, הן בחדרים והן בשטחים הציבוריים. הצוות דואג לחיטוי הידיים ולחבישת .מסיכה ויש שמירה על ריחוק חברתי (אין ארוחת בוקר כרגע).

בעבר הציע המלון גם פעילויות שהתקיימו בתוכו, אך כדי לשמור על האורחים, כרגע לא מתקיימות פעילויות במלון ולא מוגשת ארוחת בוקר.

מה מחכה לכם במלון הפוסט בירושלים`

מלון הפוסט בירושלים נמצא בצומת מרכזית בעיר. הוא קרוב לכל אזורי הבילוי הכי תוססים ומעל תחנת הרכבת הקלה. במקום שלל חדרים לכל המטיילים והמבקרים: חדרים זוגיים, חדרי טריפל (מתאימים במיוחד להורים עם ילד) וחדרים משותפים לשמונה, עשרה או שניים עשר מבקרים. החדרים המשותפים אידאליים לקבוצות קטנות, משפחות .גרעיניות וחברים

למלון אזורים משותפים רחבים כולל לאונג' מרווח, מרפסת גג פתוחה שמציעה חוויה של אוויר הרים ונוף קסום וכן שולחנות לסעודה משותפת. אתם יכולים להגיע למקום ולהרגיש לרגע הכי ירושלמיים. להיות במרכז העיר, במרחק הליכה מתחנת הרכבת הקלה .ולישון בחדר שהכי מתאים עבורכם

בעבר ובהווה, כיצד השתנה מלון הפוסט

ירושלים היא עיר יוצאת דופן, היא שונה באופי שלה מכל עיר אחרת בישראל והיא משלבת בין אזורים קדושים לפעילויות מודרניות וחדשניות. מלון הפוסט נמצא במקום מרכזי, הצוות מכיר היטב את ירושלים ותמיד שמח לעזור לאורחים לתכנן את החופשה שלהם. כשאתם בוחרים לעצמכם חופשה ישראלית, אתם רוצים לוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר ושידאגו לכם במעטפת של 360 מעלות. התנהלות על פי התו הירוק היא הבסיס לכך.

CLOSE
CLOSE