לחצו להזמנה

29.05.23

בר הצעצוע | Toy bar

המקום הכי לוהט בעיר. בר טרנדי ומבוקש הפונה בעיקר לקהל יעד של סטודנטים וצעירים. הבר מעוצב בצבע שחור, דו קומותי עם ספות ישיבה נמוכות בחלקו התחתון ובאווירה ניו יורקית סביב טלוויזיות בקומה העליונה שלו. תפריט הקוקטילים עשיר והמקום מארח אירועים, מסיבות ומוסיקה מגוונת עם מיטב ה-DJ

 

דהו נואס 6, ירושלים

שוקא | Shuka

שוקא בשוק מחנה יהודה מגיש אלכוהול מתוצרת מקומית ונותן במה לשיח תרבותי ופוליטי בערבי רביעי.

שילה 1, ירושלים

השכנה בר

בר ליד שוק מחנה יהודה מעט יותר מודרני עם אלמנטים שנלקחו מסביבת השוק עם אווירה שכונתית מיוחדת ואוכל טעים.

בית יעקב 11, ירושלים

וידיאו גיי בר

בגיי בר אווירת אייטיז שמחה ועליזה. המקום מייצר אלטרנטיבה למי שרוצה בר שכונתי ירושלמי, עם אווירה ביתית, ללא מסיבות ענק וללא הופעות דראג. הבר ממוקם בסמוך למגרש הרוסים, מאחורי "הקסטה", ומעליה, בכניסה צדדית. רק מי שמכיר עובר דרך שער הברזל וייכנס אל חצר אחורית הרוסה שלא מרמזת שמתקיים במקום המקום הכי שמח ועליז בעיר.

הורקנוס 1, ירושלים

שושנה בר

שושנה בר הוא בר שכונתי מאוד לא מתיימר עם מוזיקה מגוונת – רוק, בלוז, ג'אז, פאנק. המוסיקה היא בווליום שמאפשר למבלים לדבר, זהו בר ישיבה והוא מהווה "בית לירושלמים".

שושן 7, ירושלים

בירתנו

בירתנו הוא יותר מסתם בר ומסעדה, הוא מקדש לכול מה שטוב באלכוהול והכול מתוך אהבה וכבוד למשקאות ולקהילה שנוצרה סביב המשקאות וסודותיהם.

הלל 7, ירושלים

גלן ויסקי בר

בר שכונתי אינטימי ונעים בלב העיר ומציע מבחר רחב של אלכוהול משובח החל ממותגי וויסקי מובחרים, ובירות מעולות מהחבית כאשר חלקן מבושלות במקום. זהו המקום לאוהבי ומביני אלכוהול. הבר מעוצב בסגנון הברים הוותיקים באנגליה, בשילוב עם מוזיקת רוק של פעם, עם קהל בוגר וקבוע, כאשר כולם מכירים את כולם.

גרשון אגרון 24, ירושלים

זוטא בר

בר קוקטיילים עם תפריט שמורכב מקוקטיילים קלאסיים וקוקטיילים מקוריים, בנוי על אלכוהול וחומרי גלם איכותיים, ביטרים בתוצרת בייתית ומחשבה רבה שמושקעת בטעמים. כיאה לבר קוקטיילים שאחותו הגדולה היא מסעדת שף, במקום מוגש תפריט אוכל מגוון ומעניין.

דוד המלך 10, ירושלים

הפוסט הוסטל בר

וכמובן, בר הבית שלנו…

הבר נמצא באזור המשותף שלנו ומציע מגוון רחב של בירות מקומיות, קוקטיילים ויינות משובחים. תוכלו לקחת את המשקה שלכם למרפסת הגג המדהימה שלנו ולהביט בנוף העיר או להתרווח בלובי המרווח שלנו…עקבו אחרי לוח ההופעות באתר שלנו ותוכלו להרוויח גם הופעות חיות עם מוזיקה טובה. אין ספק שאתם עומדים ליהנות.

כורש 3, ירושלים (קומה 3)

 

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!

CLOSE
CLOSE