לחצו להזמנה

17.06.19

כל מי שמטייל באירופה בלי הרבה כסף בכיסים, יודע שאפשר ללון בהוסטל מעוצב וצעיר, שם פוגשים הרבה חבר'ה כמוכם באווירה מגניבה.

ההוסטלים בירושלים לא נופלים ברמתם מאלו של חו"ל, אם לא יותר מכך: סטייל מודרני, אפשרויות לינה מגוונות בחדרים, פינות רביצה, ערבי הווי ומסיבות, שיתוף מסלולי טיול וחוויות, והמחירים נוחים מאוד.

The Post Hostel ממוקם בלב ירושלים, בקומה השלישית של בית הדואר ההיסטורי, מרחק הליכה מהעיר העתיקה, משוק מחנה יהודה ומכל האטרקציות שהעיר החדשה מציעה, צמוד לכל הברים והמסעדות. אך כל אלו אינם נחשבים לסיבה המרכזית לכך שההוסטל מושך אליו כל כך הרבה תיירים מרחבי העולם, ולאחרונה גם ישראלים, ובעיקר צובר כל כך הרבה ביקורות מצוינות. הסיבה העיקרית היא האווירה הייחודית ויוצאת הדופן, לצד העיצוב והסגנון המיוחדים.

בעל ההוסטל הוא רמי אוחנה, יזם ואיש עסקים, המתמחה בפיתוח קונספטים תיירותיים חדשניים. בבעלותו גם מלון עדן אין בזכרון יעקב ובאפריל הקרוב עומד להיפתח הוסטל חדשני נוסף בנמל ת"א הספוט הוסטל את האווירה השונה וה'ווייב' מרגישים כבר בכניסה ללובי המרווח, שבו פינות ישיבה רבות, חדר צ'ילאאוט, בר משקאות ומסך להקרנת סרטים.

 

ההוסטל מספק גם מגוון עשיר ובלתי פוסק של פעילויות לאורחי המקום: מהופעות חיות של להקות מקומיות, דרך סדנאות חינמיות לאורחים כגון יוגה, הכנת חומוס במשותף, סדנת בירה, ועד להופעת להקה בשיתוף הקהל. זאת לצד סיורים מודרכים לאתרים שונים בירושלים – לעיר העתיקה, להר הזיתים ולשאר המקומות המתוירים. הסיורים מובלים על ידי מדריכי ההוסטל. בפוסט הוסטל 43 חדרים שונים זה מזה, וכל חדר מציע אופי משלו לפי גובה התקציב: ישנם חדרי משותפים 4-12 מיטות, חדרי טריפל וחדרים זוגיים למי שמעוניין בפרטיות. עבור משפחות אשר רוצות להתארח במקום עוצבו חדרי הגלריות. אלו חדרים מותאמים למשפחות, שבהם המיטה הזוגית נמצאת בקומת גלריה, ובקומה התחתונה – מיטה נפתחת. גם חדרי הגלריות מוצעים בגדלים שונים, על פי התקציב.

בעבר ההוסטל פנה בעיקר לתיירים מרחבי העולם, ומאז פתיחת הגלריות והחדרים הזוגיים גם תיירים מקומיים, ישראלים, נהנים להגיע ולהתארח בו. המקום מציע ארוחת בוקר, ובשאר שעות היום עומד לרשות האורחים מטבח משותף לשימוש חופשי, שניתן כמובן לבשל בו. ואם זה לא מספיק, הרי שהמחירים נחשבים אטרקטיביים מאוד.

להמשך הכתבה

CLOSE
CLOSE