לחצו להזמנה

20.08.19

טרנד ההוסטלים בישראל לא פסח גם על ירושלים, אבל כאן עשו את זה ביג טיים.

בלוקיישן מרכזי בירושלים, ששימש כבית הדואר ההיסטורי מתקופת המנדט הבריטי, עם תיירים מרחבי העולם, חדרים מדליקים ועיצוב צעיר ומסוגנן. הוסטל בירושלים – בהחלט לא מה שחשבנו שיהיה. המיקום מושלם במרכז העיר על כל היתרונות שבכך, מרחק הליכה מהעיר העתיקה, ממסעדות וברים ומכל האטרקציות המרכזיות ובהן כמובן שוק מחנה יהודה ובסמוך לתחנות הרכבת הקלה.

לאחר מעבר במסדרון המקסים ובו דלתות אדומות הגענו לחדר מספר 11. נכנסנו והתפעלנו, מדובר בחדר גלריה שנחשב ברמה הכי גבוהה בהוסטל. טיפוס במדרגות עץ מוביל לקומה העליונה ובה מיטה זוגית וטלוויזיה, ובקומה התחתונה ספה נפתחת וטלוויזיה נוספת. יש אפשרות ללון בחדר קבוצתי המכיל 4-12 מיטות ווילון, או בחדר פרטי עד 4 איש. לכל החדרים מקלחת ושירותים בחדר ולא בקצה המסדרון כפי שנוהגים לחשוב. החדר שלנו לא מבייש מלון בוטיק ברמה גבוהה או צימר מפנק.

הלאונג': יצאנו לסקור את איזור הלאונג' המרווח ושוב התפעלנו מהסטייל הכל כך מקורי. מדובר באיזור שמשתנה לאורך היום והלילה. ביום אפשר לשבת בפינות שונות, לקרוא או לפטפט עם חברים, בבוקר מתקיימות בו ארוחות הבוקר ובערב הופך לבר אפלולי עם היצע בירות ומשקאות אלכוהוליים ומופעים חיים על הבמה המרכזית. אידיאלי למפגש עם תיירים מהעולם לשיח על החיים.

להמשך הכתבה>>

CLOSE
CLOSE