לחצו להזמנה

21.10.18

ירושלים נחשבת לאחת הערים היחידות בעולם שמציעות לכם חוויה דתית, קולינרית והיסטורית מהמעלה הראשונה.

העובדה הזו לבדה, מצריכה אתכם להתכונן לטיול כראוי ולנצל את הביקור הבא שלכם בבירה בכדי לספוג את האווירה הייחודית שיש לעיר להציע. אבל איך לעשות זאת נכון? הנה חמישה טיפים שיאפשרו לכם לנצל את השהות הקרובה שלכם בירושלים באופן חכם.

תכירו את העיר דרך הרגליים

ירושלים היא עיר שכדאי להכיר אותה דרך הרגליים ולכן יותר ממומלץ לעזוב את הרכב בשולי הדרך ולצעוד בשכונות השונות ובסמטאות שיש בה. באופן זה ניתן לבקר במקומות שלא מצויים במדריך התיירים שיש ברשותכם, לשוחח עם בעלי הדוכנים השונים ולחוש את האווירה של העיר העתיקה. כדאי לשים לב שלחלק מהמקומות גם לא ניתן להגיע עם כל כלי רכב ולכן שווה להצטייד בזוג נעליים נוחות ולצעוד בשבילים השונים באופן עצמאי.

אל תנסו לדחוס הכל ביום אחד

מכיוון שאי אפשר לבקר בכל מוקדי העניין שקיימים בעיר ביום אחד, מומלץ להקדיש לטיול שלכם מספר ימים. ניתן להקדיש יום אחד למסע תיירותי ברחבי המקומות הקדושים, לבקר ביום אחר בשוק מחנה יהודה המקומי ולבחור ביום אחר בכדי לבקר בכל המסעדות החדשות ובתי הקפה שקיימים בבירה. נסו להימנע מאחת הטעויות שמרבית המבקרים עושים ולדחוס את הטיול ליום אחד. אתם פשוט תפספסו את המקומות הקטנים שמסתתרים בצידי הדרך.

תכננו את הטיול מראש

בכדי שהביקור הבא שלכם יהפוך לחוויה של ממש, שווה לתכנן אותו מראש. ניתן להיעזר במגוון של ספרים, אתרי אינטרנט למציאת הוסטל בירושלים ובלוגים שיראו לכם את כל הטוב שיש לעיר להציע ולא להתבייש לשאול את פקיד הקבלה במלון. אם יש לכם את התקציב לכך, שווה לשקול גם להצטרף לסיור מודרך או שכירה של מורה דרך פרטי. בירושלים תמצאו שורה של מורי דרך אשר יאפשרו לכם ליהנות מטיול בלתי נשכח ויכוונו אתכם לכל המקומות הנכונים.

ארזו כהלכה

ירושלים היא עיר שבה הטמפרטורות נוטות להיות נמוכות יותר בהשוואה לשאר חלקי הארץ ולכן מומלץ לארוז כהלכה. ארזו בלייזר נוסף, קחו עמכם שתייה חמה ואל תשכחו להצטייד בכובע גרב מחמם.

תרגישו תיירים

למרות שיש לעיר הזו היסטוריה עשירה ואולי ביקרתם בה בעבר, השתדלו לחוש את העיר ולא לראות בביקור שלכם סיור לימודי. העדיפו מלונות שבהם תוכלו לתקשר עם תיירים מכל העולם, אל תלכו למקומות שכבר ביקרתם בהם בעבר ונצלו את הנופים השונים שמאפיינים כל עונה. שווה גם לשקול ולתכנן את הביקור הבא שלכם בימים המושלגים בכדי לראות איך נראית העיר כאשר היא נצבעת בלבן.

CLOSE
CLOSE