לחצו להזמנה

28.05.22

הגיע הזמן לחופשה המשפחתית השנתית וכבר התחלתם לחפש מה עוד לא עשיתם ואילו פתרונות זולים ומגוונים ניתן למצוא לכל המשפחה? חופשה משפחתית בירושלים נשמע לכם מתאים? אחרי שהחלטתם שאתם רוצים להגיע לירושלים, ערכתם רשימה של מקומות בהם תרצו לבקר – הגיע הזמן לבחור את מקום הלינה שיסדר לכם חופשה חלומית.

אחד הפרמטרים שלנו למקום לינה טוב ואיכותי הוא המיקום שלו, שצריך להיות קרוב לאטרקציות רבות שמתאימות גם לילדים וגם למבוגרים ושיציע לכם קצת יותר מרק מקום בו תניחו את הראש בסוף היום. בדקנו עבורכם את האפשרויות הקיימות בירושלים, ומצאנו כמה אפשרויות שיכולות לעניין אתכם, ביניהם: מלונות, דירות, חדרי הארחה והוסטל אחד בשם פוסט הוסטל שהפתיע אותנו במיוחד – גם בתנאים שלו וגם במחיר הזול. הכתבה הזאת היא בדיוק לאותם האנשים שמתלבטים איפה להישאר ללון בחופשה הקרובה בירושלים.

מלונות בירושלים

ירושלים נחשבת לאחת הערים עם הכי הרבה מלונות ופתרונות לינה שונים. החל מיותר חדשניים, יותר יוקרתיים ואפילו יותר עתיקים שיתנו לכם הרגשה וקרבה למקום הקדוש. כל מלון מציב מחיר אחר ותנאים שונים וזה תלוי בגודל החדרים, מספר ימי הלינה, האם כולל ארוחות ועוד. האפשרויות מגוונות והבחירה היא שלכם. משפחה גדולה תצטרך לעיתים להזמין חדר גדול או שני חדרים צמודים, ואם בחרתם להוזיל את העלות ולוותר על הארוחות במלון מומלץ לבחון מקומות שבהם ישנו מטבחון משותף ואפשרות לבשל לבד את הארוחות. במיוחד עכשיו כשהקיץ עוד רגע פה וים אין בעיר הקדושה, בית מלון עם בריכה יכול לתת לכם שקט ולילדים שלכם מקום לבלות בו בשעות החמות.

גורמים נוספים שיש להם השפעה על המחיר הם המיקום – האם המלון נמצא במקום מרכזי? במרחק הליכה מהעיר העתיקה, משוק מחנה יהודה ומכל האתרים ההיסטוריים, בסוג החדר, ברמתו ובתאריכי האירוח – אמצ"ש או סופ"ש או מועדים שבהם מתקיימת פעילות מיוחדת בעיר ובירושלים יש רבים כאלה – פסטיבל הסרטים, שבוע ירושלים, מצעד הגאווה, שבוע העיצוב וזו רק רשימה חלקית של אירועים קרובים. לפני שאתם מזמינים חדר בבית מלון, אנחנו ממליצים לכם לקרוא ביקורות באינטרנט מאנשים שכבר שהו במלון, ולאחר מכן קליק קטן באתר, והזמנתכם תבוצע.

AIRBNB

אתם כבר שמעתם על התופעה בה אנשים הופכים את הבית הפרטי שלהם לבית הארחה? את הדירות תוכלו למצוא באתר AIRBNB בקלות, מומלץ לקרוא ביקורות של אנשים שכבר התארחו בבית. כמובן שתוכלו לערוך סינונים, כמו מיקומים, תנאי מחייה, מספר נופשים ועוד. זוהי אופציה טובה להשכרה של מקום לטווח קצר, החל מלילה ויותר. הדירות מרוהטות באופן מלא, מכילות מטבח, שירותים ולעיתים תוספות נוספות, החיסרון היחיד הוא שאין שירות חדרים ולא תמצאו את המיטה מסודרת בבוקר. העלויות הן משתנות בהתאם לסוג הדירה שבחרתם, המיקום שלו והתאריכים בהם תרצו להשכיר את הדירה.

סאבלט דירות

בעבר, סאבלט דירות היה נקרא החלפת בתים – בעצם אתם מפנים את הבית שלכם למשפחה אחרת, והיא מפנה עבורכם את הבית שלה. עם הזמן הסאבלט הפך דומה לדירות AIRBNB ואנשים מציעים את הבית או את הדירה שלהם תמורת תשלום.

היתרון בסאבלט הוא שאתם מגיעים לדירה מאובזרת, מלאה בכל הדברים שאתם באמת צריכים. החיסרון הוא אולי ההרגשה שאתם מגיעים לבית בו כבר מתגוררים אנשים שאתם לא מכירים.

העלויות משתנות בהתאם לימים בהם בחרתם להישאר בסאבלט, המיקום שלו בירושלים וגודל הבית. אם לדוגמה אתם מחפשים דירה שמתאימה לזוג עם ילד לכמה לילות, העלויות יכולות להתחיל מ350 שקלים ללילה. את הסאבלטים לא תמצאו באתרים מסודרים אלא בקבוצות בפייסבוק ודווקא בגלל שאין סדר ובקרה – מומלץ לבדוק ביקורות של אנשים שכבר התארחו בדירה שחשבתם לקחת, ולוודא שהתנאים היו כפי שתוארו בפוסט הפרסום.

הפוסט הוסטל

אם אתם מחפשים מקום שגם יחסוך לכם כסף – וגם ייתן לכם תנאים של בית מלון – הפוסט הוסטל הוא המקום המושלם עבורכם. ההוסטל נמצא באחד המקומות המרכזיים בירושלים, יש מגוון רחב של חדרים גם לזוגות, גם למשפחות וגם לקבוצות חברים, והם מאובזרים במיטות נוחות במיוחד, שירותים צמודים, שולחן כתיבה, ארון אחסון, טלוויזיה, אינטרנט חופשי ועוד.

בהוסטל תוכלו למצוא גם חללים משותפים כמו מטבח, חללי עבודה ולובי גדול בהם תוכלו להכיר אנשים נוספים, ולבלות איתם בערב. האורחים מוזמנים להנות ממגוון רחב של פעילויות חינמיות כמו מסיבות, סדנאות, הופעות, ערבי סטאנד אפ ועוד. ישנה מרפסת גג פתוחה הצופה על הנוף ובר פעיל.
המחירים אטרקטיביים מאוד ויכולים לכלול לינה בלבד או לינה וארוחת בוקר לבחירתכם.

כל מה שצריך הוא להיכנס לאתר, לבחור את החדר המתאים לכם ולהגיע ללינה מלאה בהנאה.

CLOSE
CLOSE