לחצו להזמנה

13.10.22

לינה באיזור הכותל במלון הפוסט הוסטל ירושלים

בר מצווה הוא אירוע משמח ומרגש בעיקר אם בוחרים לחגוג אותו בירושלים, עיר הקודש. אנחנו בפוסט הוסטל, נשמח לקחת חלק בשמחה שלכם!

ירושלים שובה רבים בקסמה, ביחוד שלה ובקדושה המצויה בה. הכותל הוא ללא ספק, הלב של העם היהודי. אירוע בר מצווה, שהוא אירוע משמעותי בחיי הילד, ראוי לחגוג בצורה משמעותית ובמקום המשרה רוחניות ואווירת קדושה ואין כמו רחבת הכותל כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת.

מה עושים לאחר טקס בר המצווה בכותל?

הגעתם עד לעיר הקודש, הזמנתם את המשפחה והחברים ומחפשים מקום להתכנס בו ולהשלים את החוויה?

בפוסט הוסטל, מרחק הליכה קצרה בלבד מהכותל המערבי, נשמח לעזור לכם לארגן את האירוע כראות עיניכם. המרחב של הלובי המתחבר למרפסת גג מרהיבה עם נוף לעיר מאפשר גמישות מירבית, מטבח הקצה מאפשר להביא כל קייטרינג שתחפצו בו, תוכלו לשלב לאורחים שירצו בכך גם אפשרות לינה במקום והמחירים – נוחים ומשתלמים במיוחד!

אפשרויות לפעילויות נוספות שישלימו את החוויה, כולן במרחק הליכה

אם בחרתם להישאר ללון בהוסטל ולהפוך את האירוע לחוויה מיוחדת במינה, הנה כמה המלצות לפעילויות נוספות שתוכלו לשלב באירוע:

סיור בשרשרת הדורות – סיור קסום ובלתי נשכח במרכז שהינו יצירת מופת יחודית, זוכת פרסי עיצוב עולמיים המגיש את הסיפור של העם היהודי לדורותיו

סיור במנהרות הכותל – שני מסלולי סיור שבכל אחד מהם מפגש עם חלקים מהכותל המערבי החבוי מן העין ותגליות מרגשות.
המסלול הראשון חושף את אורכו החבוי של הכותל המערבי והמסלול החדש יורד קומה נוספת מתחת לאדמה וחושף את ימיו המפוארים של בית המקדש השני למרגלות הכותל המערבי

סיור מודרך ברובע היהודי – הסיור בדרך כלל יתחיל בכותל וימשיך לכיוון הר המוריה, בית כנסת החורבה, הקרדו, שער ציון וקבר דוד המלך אך יש מספר מסלולים מומלצים ואין סוף אתרים מיוחדים ומרשימים בעיר.

מרחק ההליכה של הפוסט הוסטל מן העיר העתיקה והכותל המערבי, מאפשר לכם להגיע לכל נקודה ברגל, ללא צורך להזיז את הרכב ומאפשר לכם חוויה מיוחדת לחתן הבר מצווה – אירוע מרגש, ארוחה בלתי נשכחת, לינה במחירים אטרקטיביים וערך מוסף מיוחד ורוחני.

CLOSE
CLOSE